Hemma a-a a-a-a-a hemma!

Heeei. Ville bara uppdatera innan jag lägger mig nu. Äntligen hemma! Har inte varit hemma sen fredag. Typ 2½ dygn :P

Idag städade vi ju upp hos Lixa och så. Åt frukost osv. Sen åkte jag till Johan. Duschade och så, kände mig väääldigt ofräsch. Fick till och med gå förbi Twilfit i Västermalmsgallerian för att köpa rena trosor haha
Åt middag där och så, sen åkte vi till Tekniska med Marwar som gick på samma buss som oss (Lixa också men hon åkte hem) och vi gick till Magdas bakgård, sen kom massa folk och vi lyssnade på musik, rökte vattenpipa och grillade lite :) det var mysigt!

Imorgon ska jag träffa Emma. Men FÖRST köpa värktabletter på Apoteket. De har varit slut här hemma i två månader och idag var det stängt så får verkligen hoppas på att jag inte ligger och spyr och är halvt medvetslös imorgon på morgonen/förmiddagen för annars vet jag inte HUR jag ska träffa Emma :P
Känner mig verkligen inte säker just nu utan att veta att det inte finns en enda verktablett hemma. Kan finnas några enstaka i nån väska men har kollat alla jag har! :(
Jaa, det är väl 70/30% att det händer :P JAG HATAR MENS. Får hoppas på de där 30 procenten då hihi


Min lilla krydda Curry på landet i torsdags. Tänkte att när jag går in på datan nästa gång så lägger jag upp bilder från dagarna som varit :)

GODNATT NU! Nu ska det sovas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0