Sova= kärlek

Gud, jag förstår inte varför jag sover så mycket nu!
Det kan liksom gå 10 timmar utan att jag ens vaknar emellan!
Hursomhelst, hejhej! Idag ska jag möta upp Emma först och sen ska jag träffa Nicole! Vet inte riktigt vad vi ska göra så det återstår att se!

Igår så vaknade jag upp hos Johan, hade sovit jätteskönt och jag stannade där tills middag innan jag mötte upp Emma, Emma, Marvin och Adam.
Dagen innan så var ju jag och Johan på bio och såg Bad Teacher. Vi kollade på Heron City (vilket vi gör typ varannan gång :P) sen åkte vi bara hem till honom och hade vår lilla fest, dansade och allt hihi.

Men nu måste jag äta och fixa mig, ser ut som ett skatbo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0