Some good shit

God kväll mina vänner.
Sitter och lyssnar på lite "nya" låtar som jag sjunker in i, some good shit! Uppdaterar därav min mp3 också ;)

Hade skola idag. Först idrott, första gången den här terminen och jag dog! Men det gick bra och jag var fett taggad :D
Sen hade vi också spanska, psykologi och svenska. FAN vad jag älskar psykologi!
Efter så åkte jag in mot stan och mötte upp Christian innan jobbet och vi gick förbi Max där Emma och Emma var, helt random!
Och idag var Johans första säljardag och det gick bra tycker jag! Bättre än min första iallafall haha, jag sålde ju ingenting då.
Men idag gjorde jag det minsann!! Sista timmen- fem sålda och varma kunder (de som redan varit med tidigare) och det resulterar till bra jävla pengar ;)
Wiiie

Imorgon är det skola igen och efter den ska jag till jobbet och möta upp Johan för att sen möta upp Tiffany och alla på Gärdet för att gå på båten där!

Men nu måste jag sova så att jag är utvilad tills imorn :)

Besito <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0