Sjuklingen

Ja men hallå där! Nu är jag tillbaka efter helgen och igår blev jag typ dödssjuk! Sov nästan hela dygnet och missade jobbet för jag hade feber, kunde inte svälja, hade nästäppa osv.
Idag mår jag lite bättre så jag typ knarkat värktabletter så det enda är att jag haft ont i halsen och sedan denna snuva. Men nu sitter jag i köket medans mamma bakar och dricker kamomillte med socker honoung och citron!
Tvingade mig upp klockan sex till skolan idag men mest för att jag behövde jobba. Och det känns dumt att inte gå till skolan men att istället bara gå till jobbet och fler timmar ville jag inte missa, speciellt nu i slutet av månaden!

Som tur är jobbar jag inte förrän på torsdag och på onsdag fyller jag ju år!!!!!!!!! :D
Ser lite fram emot det men det känns inte som nåt speciellt  :P

Tror inte att jag har så mycket mer att säga så jag hör av mig sen och då hoppas jag på att vara frisk för det är inte ens kul att vara mitt emellan -.-
Puss och kram sålänge!



Saknar min Kidush som också är sjuk idag.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0