Rundtur

Mjaaa, hej på er!
Hemma efter en hel dag ute. Är hungrig så ska ta nåt att äta. Emma sov över här inatt så vi gjorde oss klara ganska tidigt och åkte till Kista där Sasan och hans kompis hämta upp oss med bil och vi åkte till Skärholmen där James, Sasans kompis, skulle göra ett ärende. Sen åkte vi fyra hem till Sasan och grillade och spelade kort. Det var jättetrevligt.
Killarna skulle sen till Solna så de lämnade av oss där och vi åkte in till stan för att möta Bella och Eddie. Klockan blev så mycket så jag var där i nån timme sen åkte jag hem. Dem andra stannade kvar för att träffa en till kompis.

Imorgon ska jag inte vakna för sent för jag ska först träffa Johan och till kvällen ska jag och Emma till Essingen och fira Alexandra från klassen som fyller år idag! Madde och Amelia kommer också vara där (från klassen de med). Vet inte om det är nån mer som jag känner men det blir nog kul :) Har inte träffat nån av dem på hela sommaren förutom Madde en snabbis i Rålis för nån månad sen.


SÅ! Grattis till Alex! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0