Innan jag glömmer!

Tänkte visa upp det nya som jag fått/köpt! :)


Kofta som jag fick i födelsedagspresent av Johan! :) Från VILA (dålig bild, jag vet!)


Halvtransparant trekvartströja från Monki- 150:-


Jeans- H&M ord. pris 199:- men det fattades en pytteliten detalj så fick de för 50:-! :D
Skärp- H&M 129:-


Klänning som jag fick av mamma, från Cubus


Samma här- Bikini, från Cubus


Och till sist- Tröja från H&M på rea- 30:- (hihi) och tights, världens skönaste jag haft!! för 149:- också H&M

Sen har jag köpt typ fyra par vanliga, svarta tights, ingen idé att visa :P

Kommentarer
Postat av: olivia

aww taaack! <3 men humm hur ska jg göra egentligen har köpt färg och allt haha! :D

btw vad långt och fint hår du fått! :D <3

2011-09-01 @ 21:35:18
URL: http://moodyteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0