Inga planer än

Godmorgon!
Idag har jag verkligen inte sovit bra, vet inte varför för jag sover alltid bra, vart jag än är!
Jag somnade först ganska fort men vaknade en timme senare och det tog mig minst 45 minuter att somna om. Sen vaknade jag två tre gånger till och med samma problem så jag är ganska trött nu...

Har tyvärr inga planer idag och tänker inte vara ute till sent för jag ska på jobbgrej imorgonbitti.
Igår så var jag iallafall med Emma, Emma, Bella och hennes kompis David och vi satt i en park och pratade huur länge som helst med massa små amerikanare. De var här på hockey tournering och på ett hotell precis vid parken så det stod typ upp till 15-20 tio och elva åringar och pratade med oss. Det var kul :)
Men jag blev jättetrött tillslut så då skulle jag hem men hade missat sista tunnelbanan så jag fick ta nattbussen.

Det blir förmodligen lite mer uppdatering senare på dagen men hej då sålänge!

BTW- Snyyyygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0