Här blir det en bok!

ÅNGEST! Börjar skolan om en vecka och det är iskallt skitväder med fallna löv och allt! Känns som att sommarlovet redan är slut och att det kommer börja snöa om en månad. Jag är inte redo för det här!
Bläää
Är hemma iallafall, själv och har inget för mig än att smsa och lyssna på musik; Brick & Lace- S.W.A.T, skitlängesen jag hörde den! I femman liksom sex år sen!

Igår kom Johan hit jättetidigt, vid elva typ och väckte mig och allt, men vi båda somna om sen gick vi upp tillslut, gjorde oss klara och åkte hem till honom och åt sen åkte vi till Liljeholmen och mötte upp Emma och Bella för att åka till Essingen där Alexandra från klassen firade sin födelsedag. Det var trevligt men efter ett tag åkte vi till Johan och Bella gick till sin kille som också bor i Bredäng (han och Johan är barndomsvänner! Helt random liksom!)
Jag och Emma åkte hem tillslut, Johan till Farsta.

Sen försov vi oss idag (vet inte varför för jag sov ändå länge, kanske för att jag sov så skönt!) för vi skulle till en arbetsintervju på Gärdet. Men vi hann med bussen, bara det att den blev 10 min försenad på vägen så vi missade både tunnelbanan och bussen vi sen skulle ta så vi kom en kvart sent till hela intervjun. Lite pinsamt och dåligt intryck men det verkade inte vara så farligt för han som pratade med oss om jobbet.

Det är telefonförsäljning och egentligen är jag jätteemot sånt men det verkar ändå kul och det är bra för CV:t!
Jag jobbar ju på Sandys fortfarande men jag tvekar lite för det är inte säkert om de ska öppna igen för de är ju så dåliga på att informera och schemat funkar inte riktigt. Telefonförsäljningen var som ett erbjudande för det kom fram en tjej i Skärholmen här om dagen och frågade om vi ville skriva upp oss på det. Vilket vi gjorde då! För att ge det en chans liksom. Får se helt enkelt.

Imorgon ska jag träffa Kidah, det var länge sen! Vet dock inte vad vi ska göra och vädret deprimerar alla. FYYY

Nu har jag skrivit alldeles för mycket för att någon ska orka läsa så jag avslutar med en bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0