GREAT NEWS!!

OMG DET HÄR ÄR SÅ UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KIDAH SKA BÖRJA I MIN SKOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Fyfan vad taggad jag är!! Tror dock att vi kommer att gå olika veckor och det suger för då träffas man typ aldrig...
Jag har längtat efter den här dagen sen hon sluta i min klass efter halva ettan (grundskolan då, då :P). TIDEN ÄR KOMMEN.

Förövrigt har jag hunnit med att träffa många idag :)
Igårkväll kom Emma och vi träffa på Sasan i Husby och snacka lite sådär sen gick vi hem till mig för att vi skulle upp tidigt inför jobbgrejen då vi blev mer upptaderade och lite utbildade och fick tips på hur man gör ett bra jobb :) Fick skriva under massa papper osv.
Sen mötte jag upp David i stan och han bjöd mig på Subway! Jag är inte ett speciellt stort fan av Subway (med tanke på att jag jobbar på Sandys, fortfarande :P) men får man gratis tackar man inte nej!

När vi ätit åkte vi hem till Marwar och chilla sen kom Davoody. Jag blev lite rastlös tillsist och mötte upp Johan i Fridhemsplan och vi åkte hem till mig. Mamma hade vart i Bromma och hämtat Ian som vart där i några dagar så jag såg min bäbis efter några dagar för mycket och mamma tog med sig Sady som nu sover över!

Imorgon börjar jag skolan igen och jag är lite taggad faktiskt. Men jag vet att jag kommer tröttna fort :P
Är överlycklig över att Kidah ska börja, sen får vi en ny coach för David vi hade innan har bytt till en skola i Västerås :(
Sen är det säkert nya som börjar i klassen! Jossan har ju slutat vet jag och då kommer Lilian börja som jag träffat några gånger men vet inte om nån mer slutat.
Nu har jag skrivit så mycket så jag bör avsluta och lägga mig så att jag kan sova ordentligt. Sov bara i tre timmar natten innan så nu har jag chansen att ta igen, börjar ett ;)

Godnattens


Kidah my man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0