Good feeling

Åååh vilken underbar känsla jag har just nu!
Lyssnar på skön musik från Hoffmaestro och inne på Facebook och checkar in lite saker.
Har haft en helt okej dag men har lite huvudvärk just nu, vet inte varför dock :S
Får dricka lite mer vatten trots att jag gjort det!

Hade skola idag, efter första lektionen hade jag håltimme på en ca 1½ timme så jag åkte till Rådmans och sushiade med IdaPida sen tillbaka till skolan!
Efter det jobbade jag och allt var tillbaka till vanligt! Emma, Patrick och Christian var där alla tre! :)
Och Johan och Sasan! Men de slutade när jag började typ. Så kul att jag och Johan är på samma jobb nu hihi, trots att vi bara har en dag vi båda jobbar på, han 9-17 och jag 17.15-21 så då är det ju inte samma, ska övertala honom att ta söndag med mig hihi

Hade tänkt visa alla nya grejer jag köpt också innan det känns som att det gått för lång tid ^^


Bild från fredag när vi firade Bella!



I DON'T WANNA BE A YOUNG DAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0