Första dagen i tvåan

Godmorgon!
Är väldigt trött, som vanligt när jag måste sätta väckarklocka.
Mamma gick för länge sen så det är bara jag och Sady och konstigt nog sover hon just nu :P Hon som alltid är uppe tidigt!

Förövrigt sitter jag och dricker upp mitt översockrade te, känner att jag behöver lite sugarrush! Sen ska jag förmodligen äta nåt och duscha. Städa upp här lite om jag hinner!

Kommer inte att komma hem förrän sent idag då jag ska tillbaka till ProVoice (telefonjobbet). Kommer att vara klar där vid nio skulle jag tro. Men nu måste jag sätta igång! Jag tror alltid att jag har all tid i världen när jag gått upp nästan direkt efter väckarklockan (snoozade bara en gång! :D) men jaa, jag ska gå om mer än två timmar, ville bara inte sova bort hela morgonen på första dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0