En fin söndag

Heeeej!!
Idag har vart en fin söndag :)
Visst, lite komplikationer på jobbet för internetuppkopplingen funkade inte i början och säljningen gick helt okej. Det mesta jag sålt hittills men det är lättare att sälja till kunder som redan varit med och där av mindre provition men det har gått bra! :)

Efter jobbet träffade jag ju Lisa och vi satt och fika på Café 60 och pratade och hade jättetrevligt och mysigt!
Ibland kan det ju vara lite stelt när man träffas efter en JÄTTElång tid och egentligen har vi liksom aldrig umgåtts, kanske lite ibland i skolan i FEMMAN men vi har alltid haft lite kontakt så det var jättekul att vi äntligen träffats efter så lång tid! Det var inte ett dugg stelt och vi satt och prata i typ tre timmar.

Imorgon börjar den nya veckan och jag ska gå i skolan fram till onsdag och sen då på kvällen åker jag på kryssning då Tiffany fyller år!! :D Johan följer med också och vi kommer att ha en BLAST hihi
Jag missar skolan på torsdag men sen börjar allt som vanligt. I en dag hehe

Och så jobbar jag också nu imorgon och på tisdag och hoppas nu att Emma jobbar för jag har varit själv nu idag och igår :P Christian och Patrick har inte heller varit där.

Men nu ska jag kolla klart på 27 dresses :)



Vackra Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0