Dålig dag, but stay positive!

Heej hej!
Nu är jag hemma och den här dagen har varit lite rörig. Första dagen i skolan gick bra men den sög ganska mycket.
Schemat är inte speciellt bra, vi har två coacher som är helt efter för de kunde typ ingenting, värsta klassrummet som finns på sämsta våningen också och jag vill verkligen byta vecka! Vi har ju varannan vecka förmiddag och varannan eftermiddag och det är HELT FEL.
Haha orkar inte med att jag är så negativ.
Men sen blev det jobb! Sålde ingenting och det var min första dag så jag hade inte hoppats på så mycket men det blev svårare ju senare det blev så bättre lycka nästa gång! Jobbar ju imorgon ;)

Hoppas på att det blir bättre med skolan iallfall, ingen går ju min vecka som vanligt liksom men det löser sig, tänker dock sura lite till för det irriterar mig verkligen med veckorna och klassrummet. Antingen ett eller annat liksom, men inte båda.

Men jag vill ändå avsluta positivt för imorgon är en ny dag och den SKA vara bra. Synd bara att Christian inte kommer till jobbet imorn för han börjar skolan då. Har iallafall min fina, underbara Emma och sen Patrick som är där. Jag trivs verkligen så jag hoppas på det bättre också :)
KOM IHÅG! NYYY DAG!
Men nu måste jag sova, är trött och en bra sak är att jag börjar 13.45 imorn! :D



PS: En vecka kvar, sen fyller jag år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0