Vaken efter en filmnatt!

Godmorgon!
Vaknade upp typ nyss, helt ensam hemma, vet inte vart mamma och Ian tog vägen... :S
Hon sa nåt om vart de skulle innan de gick men jag var så trött så jag minns inte och det var väl kanske två timmar sen.
Oh well!
Sov på soffan inatt, som igår natt också. Så skönt! :D Har sovit jättejätteskönt!
Men ska upp och äta snart och fixa mig, sen åkta till jobbet. Men det är skönt, slutar nio idag, så jag stänger inte. :)

Igår hade jag en egen liten filmkväll med tre filmer i rad, alla med Kristen Stewart haha; The Runaways, Speak och sist Adventureland. Bra filmer allihop och har en till Kristen Stewart film som väntar på mig tills en annan gång; In the Land of Women. Med Adam Brody!

Nu ska jag sätta igång här hemma, puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0