Vad som hänt idag och vad som händer imorn!

Goddagens på eeeer. Mammas kompis Catta gick nyss så nu är det ganska lugnt här då Ian inte är så hyper och springer runt haha. Han fick en liten mockarutabit. Socker kick på det!

Efter att jag gått upp idag och ätitt, tränat, städat, dammat och damsugit fixade jag mig och åkte till stan. Mötte Johan på McD i Fridhemsplan och han hade köpt en blomma till mig! Helt spontant! En cool tulpan. Den har ingen färg, bara grön och lite vit men den är jättecool!

Vi gick runt i affärer och jag köpte en present till Amanda. När vi var klara köpte han en glass till mig. Där de säljer italiensk glass i Gallerian. Jag tog en kula, och den kostar 25 kr. Seriöst, 25:-, tänkte jag. Tills jag beställde och tjejen som jobbar bara öste på mer och mer så det blev som (jag skojar inte) tre kulor! Skit stor! Tog smaken vitchoklad och kokos, ni måste smaka den! Mums!

När jag ätit klart gick vi till Åhléns och mötte upp Filip. Johan åkte hem och jag och Filip åkte till Solna, till Amanda :)

Imorgon ska jag på en jobbintervju skulle man kunna säga. På Sandys på Sveavägen (Hötorget) för de ringde och fråga om jag ville jobba extra där. Då jag känner att jag knappt får pass på den i Kista. Så om det går bra blir det att jag jobbar både i Kista och på Sveavägen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0