Vad är det egentligen??

Nej usch, den här morgonen har jag inte mått bra alls! Samma sak som igår morse bara att den här gången håller det i sig och det känns som att det är värsta trycket på mitt huvud. Jag vet fortfarande inte om det är förskylning eller pollen. Tog iallafall en alvedon för ett tag sen och hoppas på att detta släpper.

Skulle börjat jobbet kl fyra idag men de ringde in och fråga om jag kunde jobbar från tre istället. Suck..
Men det är ändå bra, behöver pengar och det här är sista dagen som lönen kommer in nu i maj. Imorgon är ju en ny månad!

Shit! Redan maj! Snart bara fem veckor kvar av skolan, helt sjukt.

Hade tänkt städa innan jag åker till jobbet men nu har jag knappt hunnit, har bara legat och sovit för att hoppas på att detta går över.
Men jag åker in till Kista tidigare för att köpa nässprey och ett par hörlurar till bra pris (om det ens finns?) för mina blev det glapp i igår kväll i ena örat :P

Nej nu måste jag klä på mig, borsta tänderna och helt enkelt fräscha upp mig innan jag går om 20 min!
Puss på er, hoppas ni alla har en bra Valborg trots vädret! Inte så förvånande dock eftersom att jag bara kan komma på ett år som vädret vart bra haha. Men solen börjar ju kika fram nu!



Valborg 2009, i åttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0