Ute idag!

Desperate Housewifes time! :D
Poppar pocorn nu också hehe
Eller jaa.. Nu är den slut :P

Idag har vart en mysig dag, inget speciellt dock. Och vid halv tre var jag i Kista, gick runt lite, sen åkte jag till stan och mötte upp Johan och gick till SEB då han skulle ta ut lite pengar från hans konto. När vi var klara gick vi runt lite på stan och vid fem mötte jag upp Ida i Odenplan och vi åkte till Hötorget, träffa Martin och gick och i Kungshallen! När vi ätit klart där gick vi till Baresso på Östermalm, Martin gick och vi satt där och fika ett par timmar!

Tillslut åkte vi båda hem och nu är jag här!

Ska nu fortsätta på en dokumentär om Charlie Sheen, verkar intressant! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0