Updaterat min mp3 efter..? Två år !

Finally!
Nu ikväll har jag laddat ner massa musik för de låtarna jag har på min mp3 är från 2008-2009 och då har man ju verkligen tröttnat så jag har lagt in 29 låtar till! Vissa har jag nästan lyssnat sönder men än sålänge funkar det ;)
Det är två låtar, eller ja en låt bara att en är på engelska och den andra är på svenska. Pokémon temalåten!!!
Har sen slutet av 8an försökt få den från Wibron, men det har inte gått så bra... :P

Men nu har jag tagit det i egna händer (efter två år.. haha) så jag är nöjd nu!




Är den inte underbar? :D

Har också laddat ner massa disneylåtar, min mp3 är nu komlpett! Happy happy happy!
Nu är jag väldigt trött så jag ska ta och sova istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0