Some update

Hej på er!
Har ni haft en bra valborg??
Jag har ju bara jobbat hela dagen, sju timmar men det har varit en sån otroligt bra dag! Perfekt lite folk och jobbade med Amanda tills nio och henne kan man iallafall prata med när man jobbar. Vissa andra är ju jättetråkiga och man vet inte vad man ska prata om.

Jobbar med Amanda imorgon igen! Och den här gången stänger HON, moahaha
Sara som jobbar/jobbat på BK bredvid ska börja på Sandys så hon kommer att jobba med oss imorn också :) Spännande!

Jag mår fortfarande inte sådär jättebra men är mest täppt i näsan och har ont i halsen. Dock köpte jag ju nässprey idag så allt är bra ;)
Hörlurar köpte jag också! Och med garanti att om (NÄR :P) det blir glapp i de så får jag byta ut de :D

Borde sova nu så att jag är pigg och glad imorgon men jag är inte trött och vet att om jag bara lägger mig nu så kommer jag inte kunna sova. Ska nog städa lite mer i rummet så att jag slipper tänka på det imorgon innan jobbet.


Tumblr_lkfk9w2ll81qjvs4oo1_400_large

Åååh jag längtar tills sommaren då jag kan vara ledig, utomlands, ha tid att träffa alla vännerna, njuta av solen, tjäna pengar och bara vara! Underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0