Skön helg!

Oj, vilken skön helg det varit!
Det har varit riktigt tidsfördriv på ett bra sätt. Ofta har jag antingen inga planer eller bara halvbestämda planer som kanske inte blir av. Men nu har det varit landet, jobb, Johan hehe
Det har iallafall vart jättemysigt att träffa familjen och komma bort från allt!

Idag har jag jobbat, slutade halv fem (egentligen fyra men det blev lite senare) och då var Johan där och väntade på mig och så åt vi innan vi åkte hem till mig. Och jag och Johan kom samtidigt till porten som mamma och Ian som precis kom tillbaka från Enköping. Coolt!
Till middag åt vi pankakor och strax efter följde jag med Johan till tunnelbanan då han åkte hem.
Är ganska seg nu så jag ska väl lägga mig tidigt då jag har tidig vecka nu. Och en vecka kvar, sen är det LOV!!!!!
Awesooooooooome!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0