Popcorn!

Kanske dags för mig att uppis?
Desperate Housewifes tog nyligen slut och med det mina popcorn också! Så nu får jag väl nöja mig med mina Jelly Belly beans med Butterd popcorn smak som jag köpte på Vivo vid skolan idag!

Skolan idag har varit väldigt seg, känns inte som att man fick mycket gjort. MEN jag klarade av det!
Efter skolan åkte jag till Johan och jag skulle följa med honom till Arbetsförmedligen men det gick inte så bra för vi kom aldrig dit, klockan blev för mycket och han ville gå tidigare så istället kom Sez en stund sen skulle han till Apoteket för hans brorsa är tydligen jättesjuk, haha så ironiskt men det är ganska intert så ni behöver inte fatta :P

Jag och Johan åkte till Solna, åt sushi där och sen hem. Spelade Fia med Knuff och Uno! Ibland är det så kul ^^
Sen gjorde vi inte mycket mer innan han åkte hem och jag skyndade mig tillbaka hem från tunnelbanan för att se DH!

Japp, det var min dag! Snart ska jag lägga mig, måste upp tidigt.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0