Pollen?

Hej hej.
Kom hem för ett tag sen från Johan. Har haft en soft dag. Inget märkvärdigt men jag har varit ganska irriterad på mycket, lättretlig. Johan också för det delen. Men allt är bra!
Gick ju och luncha med Ida, åt sushi! Nu har det blivit sushi fyra gånger på tre dagar haha. Men det var trevligt! Sen var det tre till från hennes klass som åt med oss.
Vid två hade jag idrott på SATS. Det gick jättebra och jobbade ganska hårt, men det kändes inte som det efteråt dock :P
Fick lite sällskap med Alexandra på tunnelbanan (och Emma A en station hehe) och så åkte jag till Johan. Vi gjorde inget speciellt. Men på dagen var vi nere i Bredäng vid en gräsplan där massa folk var inkvusivt i Jonis och Berk! Berk har jag inte träffat sen i somras!
Jag och Johan gick hem, jag hjälpte till lite med middagen och så. Jättegott var det!
Men nu måste jag sova, är trött och mår inte så bra igen. Jag kom på att jag tror att det är pollen. Trots att jag inte är allergisk :S Men får alltid nån liten påverkan på det. Blir snorig/täppt och vädigt trött. Har också rethosta och lite ont i halsen/gommen. Dock vet jag inte om det har nåt med pollen att göra.

Godnatt iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0