Överraskningar från älskling!

Glömde säga vilken överraskning jag fick igår av Johan när jag skulle lägga mig! Han är så gullig och snäll ibland så att det inte är sant. Och nu har vi en riktigt bra period!

Jag satt i sängen för att ta bort täcket och överkastet lite och under allt det känner jag massa små pappersbitar och tänker "vad fan är det här, vem har varit här???" och blev lite rädd först och sen blev jag irriterad och tänkte "vem lägger massa pappersbitar i min säng och stökar ner?" men tillslut tände jag och på varje liten pappersbit hade Johan skrivit små ord och citat som han, jag eller vi båda använder och skrev massa gulliga saker!

Så jag satt uppe tills jag pusslat ihop alla bitarna, fråga mig inte varför...


Ni kanske inte ser vad det står på lapparna men det spelar ingen roll! Man behöver inte gå in på detaljer ^^
Men jag kan lova att jag somnade riktigt gott och sov riktigt bra inatt!

Sen, förra söndagen skulle jag möta upp honom i stan och då överraskade han mig med en tulpan! En cool tulpan, inte en sån där typisk med nån färg:

Inte så bra bild med tanke på att det är från mobilen och jag tycker det blir så fult när blixten är på!



Min fina.. ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

naw

2011-04-11 @ 21:56:20
URL: http://finest.se/ii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0