Okej, från och med NU

Okej, det här får bli dagens sista inlägg. Nu måste det sovas! Ska skita i idrotten imorgon för jag tänker inte gå upp så tidigt för bepptest, det kommer ändå att bli ett värdelöst resultat.
Nu har jag varit duktig också! Är alltid så slarvig och lämnar ut alltid nååågot men nu har jag borstat håret, tänderna, tagit ut linserna, tvättat bort allt smink och smöjt in ansiktet!
Och vet inte vad det är med den här hudkrämen men alltid de första typ 10 minuterna jag har den i ansiktet ser jag helt solbrun ut! Weird.. Men jag klagar inte!

This is me now, väldigt trött och redo för att sussa. Godnatt! Än en gång ^^

 

Hahah fett lame att ta kort på mig själv i badrummet men jag tog in datan hit för att lyssna på musik medans jag gjorde mig klar för sängen, i det här fallet soffan haha
Förresten, en dålig bild på mina nya naglar! Orange färg och självklart ger inte bilden färgen någon rättvisa så jag får lägga upp en lite bättre bild sen. Som mamma alltid säger när det är nåt hon gillar- Det är jättefint, det är mode ju!!

Kommentarer
Postat av: Martin

Visst, gör det nu i skolan eller någon gång i helgen! ;)

2011-04-08 @ 07:16:04
URL: http://martosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0