Men men?

Hejhopp så mycket för uppdateringen!
Hemma nu iallafall och haft fullt upp mer eller mindre sen senaste inlägget.
Igår gick jag och Johan på bio och såg Water for Elephants på Saga. Den var jättebra!
Vi åkte in en timme innan för att hämta biljetterna och sen köpte vi sushi som vi åt innan filmen börja :)

Jag glömde min plånbok och mp3 hemma hos honom också så det blev att jag sov där igen och vi hade en jättemysig kväll. Hans pappa var hos hans tjej och jag och Johan gick ut och träffa killarna ett tag innan vi gick hem igen, sen gick vi ut och träffa en till av Johans kompis. Typ tre minuter ifrån hans hus.
Till kvällen drack Johan lite, mest för min skull haha, jag älskar när han blir lite lullig och garvar åt allt och säger jättekonstiga saker ^^

Sen vakna vi ganska sent, han skulle till Farsta och jag hem för att städa innan jag skulle träffa Smuk. Kom hem vid fyra och Smuk kom hit vid fem eller så. Efter ett tag åkte vi in till stan, köpte glass och tog en lång promenad! Kom hem för snart en timme sen. :)

Det har varit mina senaste dagar. Imorgon måste jag rensa klart mitt rum som jag skulle gjort på sportlovet haha



Jag och Smuk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0