I tid!

GOOOOOOOOOOOOOOD MORGON på er!
Jag är uppe i tid och dricker kaffe och har ätit avokado med örtsalt (<3). Ska dricka upp sen klä på mig och fixa mig, ska gå om ca en halvtimme.
Jag vakna i perfekt tid (06.00) och var inte direkt trött när klockan ringde. Trots att jag somna ganska sen då man inte är van att lägga sig kl tolv på lov. Inte det här lovet iallafall!

Jag är så taggad på att kunna vara ute i solen idag och är väldigt tacksam över att jag har tidig vecka och slutar kvart i ett idag! (Tror jag :S inte senare än så iallafall haha)

Får väl sätta igång och göra mig i ordning då, så att man kommer i tid! Vilket jag inte gjort på månader när jag har tidig vecka! Blää

92347425_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0