Home sweet home!

Nu är jag äntligen hemma igen!
Det har varit såå skönt på landet, haft trevligt med familj och ätit god mat, tagit det lugnt, knappt haft nån tanke på mobil eller data.
Igår var vi alla på landet, stor del av släkten från mammas sida, plus min gudmor, och så Johan!

Vi åt och hade trevligt och vid halv ett gick jag och Johan över till lilstugan, där vi sov. Kollade på film, sen sov vi!
När vi vakna hade de satt igång att grilla hamburgare så det blev frukost hehe

Vid sex var vi hos min gudmor och hennes man och hennes barn, åt middag och så.
Mamma och Ian stannade kvar i Enköing en natt till men hon skjutsa mig och Johan till tågstationen och nu är jag hemma! Ska bara ta det lugnt nu framför tv:n och lägga mig hyffsat tidigt för kl 11 ska jag vara på jobbet imorgon!



Igår natt i lilstugan hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0