Hemma!

Nu är jag hemma efter idrotten! Tog bussen från Bromma direkt hem, visst, det tog 40 minuter (alltså typ 10-15 min längre om jag tagit tunnelbanan (pga rusningstrafiken) men hellre det än att byta! ;)
Det var kul på idrotten faktiskt! Och inte för jobbigt heller. Fjantade mig med Alexandra hela lektionen och vi var grymma!
Och innan lektionen gick jag, Jossan och Kaoutar till Vivo, köpte mat och sen gick vi ner till Rålis och åt i solen!

Nu kom Johan så jag borde sätta igång att packa och så så att vi kan åka till honom, kl är ju ganska mycket!

Vet inte om vi ska på bio idag eller imorn, vet fortfarande inte om jag jobbar för folk vill inte svara och ställa upp!
Oh well..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0