Heeeej!

Hello!
Sitter hemma med Emma (hihi, rimmar!)
Vi ska strax bege oss mot Rålis och träffa Marwar Ginger och några, har inte sett lilla ginger på jättelänge :)

Igår var jag hos Ida bara, hade mysigt, åt en massa glass! :D
Vaknade tidigt, mamma ringde och väckte mig för jag hade vaknat och tänkte gå upp, eller jag trodde att jag gjorde det men det var bara en dröm, trots att jag vaknade i verkligheten haha
Kom som tur var inte mer än 10 minuter sent till jobbet, trots att jag försov mig en timme och en kvart för mycket!

Jag jobbade, det gick bra, hade möte en halvtimme efter jag slutat och efter det åkte jag till stan och mötte Emma och Marion sen åkte vi till Marion, gick ut med hennes hund och tillbaka till stan. Nu är vi här, jag frös så jag har bytt om och hon behövde ladda sin lur.

Gotta go nu, har stress!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0