GREAT news!!

Iiiiiiiiiiiieee jag har världens bästa nyheter!!
Det skulle ha varit avslutning för Jensen Västra 10e juni MEN Rålambhovsskolan (som vi har avslutning i) har avslutning samma dag och därför bestämdes det att vi skulle vara lediga den 10e (på en fredag) och ha avslutning på måndag istället MEN, än en gång, så ändrades det från 10e till 8e, på onsdagen istället! Treorna tar studenten på torsdag så vi kan inte ha avslutning då.
Ååååh, I'm so happy!! :D

För övrigt? Var i skolan. Datasalen bara. Efter skolan åkte jag med Mithun till T-Centralen då hon åkte hem och jag träffa Dominic och vi åt sushi! :D Jag börjar på riktigt nu bli orolig över att jag kommer tröttna snart för det är inte normalt att äta det var och varann dag...
Det var iallafall jättetrevligt att träffa honom igen! :) Pratade och så.


Imorgon är det skola, och då kommer min moster Tere och kusin Maia och lilla kusin i magen som ska komma i juni! Har inte träffat de på snart 1½ år så det ska bli kul :)
På fredag ska vi alla åka till landet också, har inte varit där sen jul så det blir nog mysigt :)



Finisar <3


Kommentarer
Postat av: Sv;

Tack!!

Jo men det var liksom inte bestämt att jag hade en plats där :) <3

2011-04-06 @ 21:46:05
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0