Glad Påsk!

Yo yo yo!
Ligger i sängen och har sagt godnatt till Johan i telefon. Han har sagt till alla hans kompisar typ att han inte har nån mobil och då är det inte så smart att han och jag sitter och smsar :P

Men jag ska ändå sova snart! Är jättetrött.
Glad påsk på er förresten! Det känns inte direkt som att det är påsk och det har det inte gjort sen man gick runt som påskkärring och sen att man gick runt i huset och letade efter sitt påskägg haha

Men present har jag fått idag! Ett linne, en BH kan man väl kalla det? Och så gick jag en stor kanin i choklad :D
Kan visa bild på det imorn ;)
  Förra årets påskpresenter av mamma!

Idag vakna jag vid tolv, gick upp, fixa mig osv sen mötte jag Amanda i Solna och vi mötte Johan i Liljeholmen och åkte till pappa och åt där. Har inte varit där sen juldagen så det var kul att speciellt träffa tvillingarna igen.
Vi åt och kolla lite på TV innan vi åkte hem igen vid åtta eller så. Manda åkte hem och Johan följde med hit och mamma, hennes kompis och Ian var här. Mammas kompis sover över men just nu är jag den enda vakna och stackars Ian har feber och är ganska sjuk.. Men inget farligt!

Imorgon jobbar jag, stängning om jag inte har fel. Inte taggad, MEN nu får jag ta och skärpa mig, SÅ mycket jobbar jag ju inte, och vi börjar ju skolan på tisdag! :D
Det enda jobbiga är väl att jag jobbar hela helgen nästa helg. Stängning på VALBORG (?!) och kväll dagen efter. Åååh vad irriterad jag blev över det. -.- AJA


Och en bild från förra årets Valborg! Det var en rolig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0