Fullspäckat lov!

Väldigt vad fullt upp man har det här lovet! Men det är super, slipper man sitta hemma och låta dagarna gå förbi och känna att man inte tar vara på sina lovdagar. Men det har jag! Och fram tills måndag är det fullt upp med :P

Igår hade vi väldigt mysigt iallafall, hemma, inne hela kvällen och kollade på Hancock på 6an och åt massa skräp"mat" :)

Påväg mötte jag upp Marwar i Vasaparken och David min Sweetheart var där! Senare kom Sara och Janice :)
Gick hem efter ett tag och vakta Ian medans mamma är och handlar nu. Vi gick runt halva Husby för att hitta en gunga men tillslut gav jag upp och han fick gunga på en för lite större barn haha
Han tycker att det är jättekul! Nu sover han dock och jag håller på att göra mig i ordning till Marwar. Emma, Misha och Marre ska komma också, lite senare tror jag så det kommer bli skitkul! :D

Måste göra mig i ordning nu så att jag är klar när mamma kommer och bara kan gå för jag ska vara där om en halvtimme så kommer att komma lite sent förmodligen :P



Fina Ida och Ian (haha nästan samma namn ju! Typ ^^) i tisdags. Han gillar henne jättemycket haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0