Finally friday!

Hej på er!
Nu är det äntligen fredag! Jag och Ian är ensamma här hemma. Mamma jobbar (hennes första jobbardag från mammaledigheten) och Roger kommer nog snart för att hämta Ian så att jag kan åka och träffa Emma och Marre.

Idag vaknade jag och mådde inte så bra. Hade ont i magen så jag var inte i skolan på morgonen. Och ingen idrott heller så idag slutade vi 12.40!
Sen kom Jonis över hit och åt pizza och höll mig sällskap. När jag gick för att hämta Ian på dagis åkte han för att träffa några kompisar.

Annars är det inte mycket som hänt.. Och jag vet inte vad vi ska göra ikväll men Emma sover nog över här :)

Tumblr_lizce6ruwv1qg6h7vo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0