Festen hos Marcus!

Godnatt för er som är vakna just nu! Är hemma, kom hem för ett tag sen, halv två typ. Hade jättetrevligt hos Marcus och fick träffa folk jag inte träffat på jättelänge! Hade jättekul och det var ingen fest där folk spåra ur och tog sönder saker och folk spydde osv, utan bara trevligt umgänge och alla var glada. Det blev lite segt i slutet för alla började gå och då var det inte så kul längre.
Jag och Johan (som också kom förbi) gick till McD och åt lite innan han tog bussen påväg hem och jag åkte hem.
Imorgon (idag) ska jag upp ganska tidigt imorgon för att på dagen hinna till pappa en stund och sen hem för påskmiddag om jag inte har fel! Sen blir det nog fest i Kista med Emma och Misha :D
Johan kommer att vara med på dagen iallafall, Kista vet jag faktiskt inte.

MEN MEN, gotta go to sleep. Nattinatti!



Blev knappt några bilder på ikväll, jag tog inga tyvärr :P

Kommentarer
Postat av: sofialejon'

sv: hihihii taaack! :D

2011-04-23 @ 13:04:40
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0