Falla Tillbaks

Goood kvällens. Sitter i soffan med mina pulserande fötter och lyssnar på musik. Den här låten är jättebra!!
Jobbet gick bra. Inte så mycket att göra förutom att det kom TRE beställningar idag, stora var de också och det kommer aldrig beställningar, har bara hänt två gånger innan, olika dagar (månader :P) så där blev det lite stressigt men det löste sig!

What else? Vet inte. Men ska strax sova och imorgon ska jag sova hos Johan, på lördag blir vi 1½ år(!!) och han ska bjuda mig på bio :D Ser mest fram emot popcornen haha, som alltid!

Godnatt era fina människor!

http://www.youtube.com/watch?v=ljWBE3j5lkw

Jag rekomenderar verkligen att klicka på länken, så bra låt! Men den går inte att lägga upp.

Medina ft. Sebastian Michael- Falla tillbaks



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0