Dodom, dodom!

Gaah, mina fötter pulserar just nu av allt gående på jobbet idag. Stannade kvar typ en halvtimme efter jag slutat för att det var folk som kom hela tiden! Speciellt vid glassen! Hände typ fem gånger att man stod där i en kvart om inte mer för att så många kom på en gång. Typ stora familjer eller kompisgäng.

Men det har ändå gått bra idag :)
Nu ska jag bara ta det lugnt i sängen. Lyssnar på lite musik nu men film blir det! Och kanske lite glass med chokladbitar i?? Har köpt Marabou Mango och vanlig vanlijglass hihi

Imorgon ska jag väl träffa Filip och vi ska till min syster Amanda för hon fyller 22 år! Tiden går den..! Men annars vet jag inte vad som händer ;)

Hoppas ni har en bra lördagskväll iallafall! (Känns som söndag hehe) Så uppdaterar jag sen när det finns mer att skriva om hehe



Jag och syster, två år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0