CONVERSE

Nu har vi precis ätit middag- bakad potatis och räkröra. Har hunnit sova också, usch!

Tänkte iallafall visa Conversen jag fick! Har alltid velat ha de här. Nu det senaste året vet jag inte riktigt om jag hellre vill ha en annan färg men det är inte så svårt att ordna! När man har jobb slipper man spara så länge och det gör att jag är riktigt glad över mina skor! :D

Såg i London i höstas massa coola färger på skorna men hade inte så mycket pengar så jag köpte aldrig några. Skulle kunna tänka mig att köpa senapsgula, men inte så att det är en tydlig gul färg, eller lite brun/röd/orangea. Har svarta däremot. Enkla och passar till allt! De jag inte skulle vilja ha är röd, grön, blå/jeansfärgat OCH vit!
Vit är snyggt men jag vill inte ha det själv för alla vita skor jag har blir äckliga tillslut (och det blir nog allas) så jag vill inte slösa så pass mycket pengar på skor i en färg som blir en annan på ett par månader haha.

Här är skorna iallafall! (Äntligen.. Fan vad jag snackar!)


Snygga va?? ;)

Har höga svarta också som sagt och de fick jag dagen innan jag fyllde 15, när vi fira mig!

Här invigde jag de ^^

Kommentarer
Postat av: Joel

Riktigt fräscha skor! Gud, Converse skor är så himla snyggt och den färgen är superfin till vår och sommar!

2011-04-12 @ 18:50:09
URL: http://www.converse-skor.se
Postat av: Lavonno

Riktigt snygga!!!!!!!!!!!!!! :o har inte tänkt på att det finns buna, kan man köpa de i vanliga sko affärer, har för mig att de inte säljer just i den färgen, eller ? :)

2011-04-14 @ 00:01:40
URL: http://lavonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0