Aotch..

Jag mår inge bra... Vakna för en halvtimme sen (efter att ha vaknat typ sju gånger mellan 7 och 12) och jag har mensvärk så har inte gått till skolan idag. När man har det trycker det på urinblåsan som fan så jag har fått gå upp varje timme till halvtimme och att kissa och då försvinner aldrig värken. Bläää

Men nu känns det bättre och jag har tagit en till alvedon. Sen har jag inte ställt mig upp på ett tag så jag vet inte än. Men måste äta snart i vilket fall som helst!
Om tre timmar ska jag bege mig till jobbet, INGEN ORK alls just nu. Jag har ont, mår illa (dels för värken och dels för ingen mat än) och är väldigt trött!
Men allt försvinner förhoppningsvis om jag får i mig nåt.

Jag lyssnar på en låt nu som får mig på gladare humör. ÄLSKAR gamla låtar som ger en minnen och känslor från när man sist lyssnade på låten, den perioden.




Kanske inte gladaste låten men den får mig glad för jag kommer ihåg att jag tyckte att den var så bra! Det är den väl fortfarande ^^ gäller bara att acceptera vilken tid den gjordes på. Tror inte att jag hade gillat den om den gjordes nu hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0