Anlänt

Nu har de flesta gått och lagt sig och jag och mormor sover på varsin soffa, vilket jag gjort mer eller mindre hela veckan haha, fråga mig inte varför, tycker att det är skönt bara (nu svarade jag ändå..).
Skolan var chill, inget speciellt. Däremot kom Amnesty och prata och så. Det är intressant att höra och så, bara det att jag haft just samma lektion tidigare år :P
Efter skolan mötte jag min kära syster och vi åkte till Solna, åt sushi (idag igen!!) och då träffade vi vår lillebrors mamma (Leons alltså, av alla mina bröder haha). Sen är det ju typ OMÖJLIGT att shoppa med Amanda för hon kan aldrig bestämma sig om vad hon vill ha. Allt är fel :P Men tillslut hitta vi nåt åt henne! Och jag nåt till mig själv, kan nog visa det imorn på morgonen, innan skolan för efter åker vi till landet!

När jag kom hem strax efter 19.00 åkte mamma och köpte mat sen kom mormor som hämtat min moster och kusin från Arlanda och strax därpå kom mammas (och mosters) moster (alltså mormors syster), ja ni fattar! Och hennes tre barn! Det var en trevlig kväll och nu är det snart dags att sova för jag har två prov imorn! Som jag hoppas går bra, det känns så just nu iallafall! Matten kanske inte lika bra som geografin..


Efter skolan kommer Johan och möter upp mig och då ska vi skynda oss hem och sedan åka till Enköping och sova där!

Ni får ha det bra tills vidare! Nattinatti!



Jag och min kissemisse sist jag var där, över jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0