3. A photo that makes you happy.

Åååh vad svårt att välja!
Får lägga upp fler helt enkelt!
 

Bild ett: 23e augusti 2009 när vi firade mig, fyllde 15 24e!
Bild två: När vi firade Magda på hennes surpriseparty och grillade maj 2009
Bild tre: 2010s första grillning med några från skolan i Rålis, och Johan var med :D
Bild fyra: Balen 28e maj tror jag att det var! Jag och Nicole höll på och fjanta oss med hennes kamera. Ja, så rolig blev den bilden! Haha
Bild fem: I januari med idrotten, jag och Josefin!
Bild sex: Tror att det var december 2009 när det var kallt ute och under varje lunchrast gick vi till Science Center toaletten (för de låste skolbygnaderna -.-) och roade oss, och här är en av de gångerna. Good times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0