11 april 2011

Fin dag idag! Kanske inte jättesolig men skönt när det väl är det!
Mormor, Tere och Maia kom för en liten stund sen. Efter skolan åkte jag för att köpa mat, sen åkte jag till Kista och mötte upp mamma och hennes arbetskompis Tanja som köpt Converse åt mig då hon nyligen kom hem från LA!
Innan vi åkte hem så tog vi oss en snabbis till Willys, lämnade Tanja hos henne sen gick mamma upp och jag hämta Ian på dagis när han lekte i sandlådan! Han ville inte hem haha

Jag visar er skorna sen ;)



Jag och Johan, nyvakna i lördags :P


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Driver en musikblogg, kika gärna in!

2011-04-11 @ 16:43:50
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0