Skarpnäck

Åt nyss popcorn! God knows how long since last (förutom på bio!).
Åkte ju till Nicole. Lika trevlig varje gång ska ni veta ;)
Och vad jag ätit idag! Åt mat innan jag åkte till henne, när jag kom till henne åt jag ris och lax (stor potion) och sen åt vi massa våfflor. Fattar inte hur jag kunnat trycka i mig så mycket på en dag. Det är så ovanligt för mig, äter bara skräpmat, men icke idag!
Lite senare gick hon, jag och hennes bror Danie till deras tjejkompis där vi var sju st. Det var en trevlig söndag och kunde vara ute hyffsat länge för jag har sen vecka den kommande veckan! Börjar 11.15 imorn. Tidigare än så blir det inte den här veckan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0