Right now

Nu har jag pratat med Nicole i nästan en timme, catchade upp lite ;) SAKNAR HENNE! Mitt liv är inte detsamma... Seriöst asså :P

 <3
Hade skola idag men gjorde inte så mycket. Internetet eller nätverket överhuvudtaget i skolan funkade inte så vi kunde inte göra nåt på historian. Sen hade vi matte. Liiiite svårare idag än andra dagar men jag blir lite förvånad över folk i klassen och inte fattar nåt av matten nästan när jag fattar det mesta och ändå hade jag ett väldigt svagt G när jag gick ut 9an. Jaja, tur för mig iallafall! :D


Imorgon blir det SATS på idrotten klockan 9, sen ca 3 timmars håltimme (DET suger) sen har vi klassfoto och slutar med antingen svenska 16.45. Efter det ska jag på middag hos släkt! Det var länge sen så jag hoppas på att det blir trevligt :)

Däremot vill jag ha ett jobb nu så att jag kan tjäna pengar för i höst ska jag till förmodligen Mallorca med familjen i en vecka för mormor fyller 60! I vår ska jag och Keisha (oh förhoppningsvis Kidah!!) till London. Sen ska jag i sommar till Serbien med Tiffany och några för att fira hennes 18-årsdag i förskott! Mycket resa och kanske mer, don't know yet. Hursom så vill jag ha jobb så att jag kan använda pengarna och ha kul när jag åker utomlands!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0