På balkongen

Bara för att jag sa att min morgon var så super så blev det ett helvette för mig. Men mestadels av dan har varit jättebra :)
Kom till matten. Lite sent för jag skulle köpa mat och det var kö -.- inte så lång med jäkligt seg. Men det gjorde inte så mycket för mig som tur var för jag ligger ganska långt före många i klassen (skulle man inte kunna tro va?!) så jag gjorde en extrauppgift hela dan. Mina NO lektioner är också väldigt lätt enligt mig. Jämfört med det vi gjorde på ESN. Och en lärare nu som förklarar allting MYCKET bättre. Mr.Ram suger, det är allt jag säger.


Sitter iallafall nu och lyssnar sönder What hurts the most (låten jag la upp i inlägget under) på balkongen med ett stort glas juice blandat med fanta och vattenpipa! Livet är bäst idag :) Hahah nästan iallafall. Fint väder! Det gillas! Har bara jeans och blus på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0