Onödigt lite sömn!

Orkar man med mig eller??
Nej är svaret haha. Allt blev helt oplanerat idag. Det började med att jag tänkte att jag kunde ha två timmar på mig hemma ungefär, sedan gå en timme innan jag började skolan (började 12.50 idag). Jag var så trött när jag vakna så jag snoozade ett tag. 30 min tror jag. Mamma hade åkt till Kista för att göra några ärenden och lämnat Ian hemma som jag skulle passa. Jag gick upp tillslut och tänkte att jag bara hade 30 min på mig och mitt i allt vaknar Ian så jag måste göra massa saker samtidigt. När kl var 10 i var mamma fortfarande inte hemma och jag behövde gå men tillslut kom hon så jag åkte. När jag kom till skolan gick jag till Vivo först för att köpa mat, såg på klockan att jag var ca 10 min sen redan. När jag kommer ut från Vivo kollar jag klockan. Och vad ser jag?? Joo att jag är en timme TIDIG! Trodde att jag hade snoozat 1 ½ timme, istället för bara 30 minuter.
Så det var fail...
När folk från klassen väl började komma så satt några av oss vid ett par soffor och pratade och tiden bara gick. Tillslut, efter 15 min att lektionen börjar kommer vår lärare som hade kollat helt fel på schemat.
Så tekniskt sett hade jag kunnat sova en timme och 15 min extra! Det är vääääldigt mycket.

Nu är i allafall skoldagen slut och våra gäster här hemma gick nyss. Ska se om det finns någon läxa att göra. Har två prov imorgon: ett matteprov och ett spanskaprov. De behöver jag inte ens träna på för den matten vi gör nu gjorde jag typ i 7an och spanskan kan jag redan. Det är typ att kunna räkna upp till 20 :P


Jag lägger in ett/flera inlägg senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0