Oh yes it is

Aaaey, det här med uppdaterningen går inte allt för bra känner jag. Har knappt varit vid datorn idag så det kanske förklarar saken.

Först hade jag skola, efter det var jag kvar där och gjorde en svenska uppgift som jag ville bli klar med så att jag slapp göra den hemma. Skulle inte finnas tid för det. När jag var klar med den åkte jag till Östermalm och mötte Ida och hennes kompisar Martin och Michelle (kille). Det var trevligt. I slutet satte vi oss på McDonald's och efter ett tag kom Johan också. Då åkte vi till mig och kollade då på Idol och lite mer tv. Sen chillade vi bara med livet. Han gick nyss och ska väl träffa några kompisar. Det är så lyllos honom!! Han har inga lektioner på fredagar (alls!) så på torsdagar börjar hans helg liksom... Orättvist!
Men för en gångs skull har vi en kort fredag imorgon för då ska 1orna vara på Oscarsteatern då det är internationella preventivmedelsdagen. Så från ca 09.15-12.00 ska vi sitta och lyssna på när folk pratar om kondomer!! Wooh! Sen ska tydligen Olle Waller från Fråga Olle vara där. Intressant...
Ser fram emot det i allafall! Tycker sånt är roligt :D
Efter det ska jag förmodligen på lunch med Ida och sen ska jag till optikern, kanske träffar henne efter idag. We'll se ;)

Godnatt mina vänner <3



Båda de ska tydligen komma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0