NEJ för höst och vinter!

Nu är jag hemma. Har vart i skolan och sen hos min pojkvän. Hade inte träffat honom på en vecka och det kändes inte ens, kändes som att vi sågs i förregår eller nåt. Kommer ihåg när man inte träffats på en dag och det var katastrof, kändes JÄTTEjobbigt typ :P
Men det var förra hösten det! Och vintern :) De var de mysigaste hittills och det gjorde inte så mycket att det var just höst och vinter då, som jag avskyr så!
Man inbillar sig alltid att "Nämen vintern kan väl vara mysig ändå. Man sitter hemma framför brasan och myser med en skön filt och dricker varm choklad!". Men icke är det så härligt. HUR OFTA sitter man framför brasan?? Vill man inte bara hellre kolla på tv än att sitta och titta på eld som ser likadan ut tills den slocknar? Och jag gillar inte ens varm choklad!
Allt man måste stå ut med är molnig himmel i 5-6 månader, KYLA (spelar ingen roll hur mycket kläder man har på sig), en massa vind och storm med snö/hagel som slår en våldsamt mot ansiktet när man försöker ta sig nånstans. Nää fyy..!
Hahahah oops, got a bit carried away!
Imorn är det fredag! Helg! Niiiice
Ska träffa Ida och några och på lördag ska jag sova hos Johan och vi ska ha en filmkväll! Låter inte DET härligt? Bara sitta hemma så mycket som möjligt när det börjar bli kallt ute. Usch, ser ITNE fram emot alla stora och många kläder, kylan, de deprimerande färgerna... Haha neej nu ska jag sluta!
ME TODAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0