My day yesterday

Heeeej!
Sitter i köket med mamma, Samantha och Ian och äter. Känner mig ganska seg och halvtrött idag.
Var i skolan igår och VÄLDIGT trött! Höll på att somna under naturkunskapen, men jag till skillnad från några andra klarade mig haha. Under vår typ 3 timmars håltimme åkte jag, Josefin, Martina och Melanie till Falafel Kungen och åt kebab! Sen åkte vi till Slussen, chilla där ett tag och sedan tog vi en buss till Hellasgården eller var det nu hette :P Vi hade idrott där och skulle göra upp en brasa, koka barrte och bygga upp ett vindsskdd. Ändå ganska skön lektion till skillnad från förra veckans SATS!

Efter lektionen åkte jag till Johan. Det var meningen att hans familj och så skulle komma men det blev inte av så det vara bara jag han, hans pappa och syster och vi åt. Vid 9 var Johan och jag i Zinkens och mötte upp Lixa, Patti och Linus. Sen kom några fler och vi gick upp till Skinnis där många andra var och jag fick träffa folk från gamla skolan! Det var lite tråkigt i början men sen kom fler som man kände och då blev det roligare!
Ganska sent åkte jag hem och hade sällskap med Linus, kom hem och la mig direkt nästan, så trött som jag vart hela dan! Var vaken från 6 på morgonen till halv 3 på natten! Burr!



 


Lånade bilder från Josefin under gårdagens idrott i skogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0