Min dag

Yo!
Har varit hemma i ca en halvtimme nu efter att ha firat Johan hos honom. Vi åt middag med hans pappa, hans pappas tjej och Johans farmor. Det var god mat och vi pratade och tog det bara lugnt. Har inte så mycket att skriva om och jag börjar ganska tidigt imorgon så jag ska göra mig klar för sängen och läsa Vecko Revyn som kom på posten idag! Har en kort dag imorgon med endast historia och svenska (långa lektioner dock) så det blir skönt. Få se vad jag gör efter, kanske måste arbeta lite mer på historiaprojektet med min grupp innan jag då kan åka hem. VI FÅR SE!

Men godnatt iallafall! Puss och kram ;D
(går inte att ladda upp bild, mitt internet är konstigt idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0