Juuuuh

Ooooh idag är det 9/11! Nio år har gått.. Japp

Igår var en väldigt ansträngande dag om jag får säga så. Vi var på SATS först, kom nästan sent! Och guuuud vad jobbigt det var! Fick ta en typ 20 minuters paus efter en skit jobbig joggning vi hade haha. Sen fick vi fri-träna så ju har jag värsta träningsvärken i axlarna! Känns skönt faktiskt, vem älskar inte träningsvärk liksom?? ;D Känns som att man kommit nånstans.

Efteråt åkte jag, Mimmi och Erika till Erika. Vi duschade och fixade oss sedan åkte vi till skolan (köpte nåt att äta först) och då var det skolfoto! Det gick ganska bra tycker jag :) Och fort. Därefter hade vi svenska och sen slutade vi, då väntade mamma på mig vid Vivo (jaaa, jag säger fortfarande så) och så åkte vi strax efter till hennes moster och kusiner på söder. Där åt vi middag och hade en trevlig kväll. När vi kom hem däckade jag nästan direkt, kl elva och vaknade strax innan elva på förmiddagen :)

Ska städa mitt rum nu, äta sen ska jag träffa Kidah! Wooh! Taggish på gång!
Puss hej



HAHA var bara tvungen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0